Dane podstawoweUdziały w rynkuUdziały przewoźników
Dane roczne 2012-2021Dane - Pliki 2012-2022WykresyArchiwum
DANE PODSTAWOWE
liczba jednostek (sztuk) | liczba TEU | masa (tys. ton) | praca przewozowa (tys. tono-km) |
---|---|---|---|
441 201 | 706 107 | 6 622,12 | 2 213 088 |
2020 | 2021 | 2022 | zmiana 2022-2021 | zmiana % 2022/2021 | |
---|---|---|---|---|---|
I kwartał | 383 130 | 418 784 | 445 705 | 26 921 | 6,43% |
II kwartał | 377 638 | 450 584 | 445 152 | -5 432 | -1,21% |
III kwartał | 438 439 | 450 777 | 441 201 | -9 577 | -2,12% |
IV kwartał | 464 125 | 457 404 |
2020 | 2021 | 2022 | zmiana 2022-2021 | zmiana % 2022/2021 | |
---|---|---|---|---|---|
I kwartał | 593 046 | 687 898 | 731 842 | 43 944 | 6,39% |
II kwartał | 597 475 | 745 154 | 719 359 | -25 795 | -3,46% |
III kwartał | 724 202 | 735 008 | 706 107 | -28 901 | -3,93% |
IV kwartał | 757 565 | 751 758 |
2020 | 2021 | 2022 | zmiana 2022-2021 | zmiana % 2022/2021 | |
---|---|---|---|---|---|
I kwartał | 5 363,86 | 6 242,03 | 6 552,68 | 310,65 | 4,98% |
II kwartał | 5 585,88 | 6 782,07 | 6 601,44 | -180,63 | -2,66% |
III kwartał | 6 162,80 | 6 777,28 | 6 622,12 | -155,17 | -2,29% |
IV kwartał | 6 664,33 | 6 728,85 |
2020 | 2021 | 2022 | zmiana 2022-2021 | zmiana % 2022/2021 | |
---|---|---|---|---|---|
I kwartał | 1 719 739,67 | 1 893 486,65 | 2 098 478,64 | 204 992,00 | 10,83% |
II kwartał | 1 888 050,45 | 2 033 158,55 | 2 232 518,16 | 199 359,62 | 9,81% |
III kwartał | 2 093 707,92 | 2 140 801,65 | 2 213 087,67 | 72 286,02 | 3,38% |
IV kwartał | 2 137 048,95 | 2 113 638,83 |
UDZIAŁY W RYNKU
2020 | 2021 | 2022 | |
---|---|---|---|
I kwartał | 9,88% | 11,01% | 10,51% |
I-II kwartał | 10,42% | 11,1% | 10,51% |
I-III kwartał | 10,56% | 11,02% | 10,55% |
I-IV kwartał | 10,65% | 10,89% |
2020 | 2021 | 2022 | |
---|---|---|---|
I kwartał | 13,81% | 14,77% | 14,36% |
I-II kwartał | 14,73% | 14,77% | 14,16% |
I-III kwartał | 15,04% | 14,76% | 14,04% |
I-IV kwartał | 15,01% | 14,61% |
UDZIAŁY PRZEWOŹNIKÓW
przewoźnik | I kwartał 2022 | I-II kwartał 2022 | I-III kwartał 2022 | I-IV kwartał 2022 |
---|---|---|---|---|
Alza Cargo | 1,64% | 1,70% | 1,84% | |
Captrain Polska | 6,25% | 6,42% | 6,89% | |
CD Cargo Poland | 0,22% | 0,23% | 0,24% | |
CTL Logistics | 2,82% | 2,52% | 2,28% | |
DB Cargo | 14,97% | 13,72% | 13,95% | |
Ecco Rail | 7,16% | 7,08% | 6,94% | |
Eurasian Railway Carrier | 5,25% | 5,39% | 5,69% | |
Eurotrans | 2,45% | 2,64% | 2,65% | |
Freightliner | 0,23% | 0,35% | 0,46% | |
IRT | 0,21% | 0,12% | 0,08% | |
Lotos Kolej | 3,09% | 3,16% | 3,00% | |
LTE Polska | 4,54% | 4,97% | 5,17% | |
LTG Cargo Polska | 0,01% | 0,37% | 0,52% | |
Metrans (Polonia) | 5,29% | 5,02% | 5,24% | |
PCC Intermodal | 12,25% | 12,58% | 12,69% | |
PKP Cargo | 29,80% | 29,71% | 27,92% | |
PKP LHS | 1,98% | 1,78% | 2,02% | |
Pol-Miedź | 0,10% | 0,32% | 0,53% | |
Rail Cargo Carrier Poland | 0,36% | 0,42% | 0,41% | |
Rail Polska | 0,59% | 0,56% | 0,56% | |
Silva LS | 0,78% | 0,86% | 0,78% | |
ZIK Sandomierz | 0,00% | 0,09% | 0,13% |
przewoźnik | I kwartał 2022 | I-II kwartał 2022 | I-III kwartał 2022 | I-IV kwartał 2022 |
---|---|---|---|---|
Alza Cargo | 2,17% | 2,14% | 2,26% | |
Captrain Polska | 6,17% | 6,35% | 6,87% | |
CD Cargo Poland | 0,37% | 0,39% | 0,41% | |
CTL Logistics | 3,25% | 2,88% | 2,57% | |
DB Cargo | 14,82% | 13,36% | 13,84% | |
Ecco Rail | 7,77% | 7,98% | 7,96% | |
Eurasian Railway Carrier | 0,15% | 0,14% | 0,15% | |
Eurotrans | 0,12% | 0,13% | 0,13% | |
Freightliner | 0,48% | 0,68% | 0,91% | |
IRT | 0,01% | 0,003% | 0,002% | |
Lotos Kolej | 4,75% | 4,46% | 4,27% | |
LTE Polska | 3,66% | 3,42% | 3,37% | |
LTG Cargo Polska | 0,01% | 0,57% | 0,81% | |
Metrans (Polonia) | 3,59% | 3,77% | 3,79% | |
PCC Intermodal | 13,77% | 14,51% | 14,64% | |
PKP Cargo | 35,51% | 35,23% | 33,67% | |
PKP LHS | 1,28% | 1,23% | 1,37% | |
Pol-Miedź | 0,08% | 0,37% | 0,68% | |
Rail Cargo Carrier Poland | 0,17% | 0,20% | 0,19% | |
Rail Polska | 0,38% | 0,37% | 0,37% | |
Silva LS | 1,48% | 1,58% | 1,44% | |
ZIK Sandomierz | 0,00% | 0,23% | 0,31% |
DANE ROCZNE 2012-2021
rok | liczba jednostek (sztuk) | liczba TEU | masa (tys. ton) | praca przewozowa (tys. tono-km) |
---|---|---|---|---|
2012 | 644 568 | 1 046 982 | 8 055,83 | 3 044 869,16 |
2013 | 689 276 | 1 123 361 | 8 633,26 | 3 066 986,39 |
2014 | 699 594 | 1 114 174 | 9 610,29 | 3 401 655,37 |
2015 | 745 341 | 1 151 754 | 10 386,39 | 3 718 045,35 |
2016 | 983 488 | 1 470 382 | 13 428,68 | 4 695 934,92 |
2017 | 1 102 126 | 1 691 899 | 15 080,53 | 5 571 306,81 |
2018 | 1 295 809 | 1 933 159 | 17 703,30 | 6 436 431,30 |
2019 | 1 394 061 | 2 137 122 | 19 509,49 | 7 069 382,86 |
2020 | 1 663 332 | 2 672 287 | 23 776,87 | 7 838 546,99 |
2021 | 1 777 549 | 2 919 818 | 26 530,24 | 8 181 085,68 |
DANE - PLIKI 2012-2022
parametry | plik do pobrania | |||
---|---|---|---|---|
liczba jednostek | ||||
TEU | ||||
masa | ||||
praca przewozowa |
WYKRESY