Dane podstawoweUdziały w rynkuUdziały przewoźników
Dane roczne 2012-2021Dane - Pliki 2012-2022WykresyArchiwum
DANE PODSTAWOWE
liczba jednostek (sztuk) | liczba TEU | masa (tys. ton) | praca przewozowa (tys. tono-km) |
---|---|---|---|
466 218 | 750 971 | 6 576,02 | 2 098 402 |
2020 | 2021 | 2022 | zmiana 2022-2021 | zmiana % 2022/2021 | |
---|---|---|---|---|---|
I kwartał | 383 130 | 418 784 | 466 218 | 47 434 | 11,33% |
II kwartał | 377 638 | 450 584 | |||
III kwartał | 438 439 | 450 777 | |||
IV kwartał | 464 125 | 457 404 |
2020 | 2021 | 2022 | zmiana 2022-2021 | zmiana % 2022/2021 | |
---|---|---|---|---|---|
I kwartał | 593 046 | 687 898 | 750 971 | 63 073 | 9,17% |
II kwartał | 597 475 | 745 154 | |||
III kwartał | 724 202 | 735 008 | |||
IV kwartał | 757 565 | 751 758 |
2020 | 2021 | 2022 | zmiana 2022-2021 | zmiana % 2022/2021 | |
---|---|---|---|---|---|
I kwartał | 5 363,86 | 6 242,03 | 6 576,02 | 333,98 | 5,35% |
II kwartał | 5 585,88 | 6 782,07 | |||
III kwartał | 6 162,80 | 6 777,28 | |||
IV kwartał | 6 664,33 | 6 728,85 |
2020 | 2021 | 2022 | zmiana 2022-2021 | zmiana % 2022/2021 | |
---|---|---|---|---|---|
I kwartał | 1 719 739,67 | 1 893 486,65 | 2 098 401,56 | 204 914,91 | 10,82% |
II kwartał | 1 888 050,45 | 2 033 158,55 | |||
III kwartał | 2 093 707,92 | 2 140 801,65 | |||
IV kwartał | 2 137 048,95 | 2 113 638,83 |
UDZIAŁY W RYNKU
2020 | 2021 | 2022 | |
---|---|---|---|
I kwartał | 9,88% | 11,01% | 10,55% |
I-II kwartał | 10,42% | 11,15% | |
I-III kwartał | 10,56% | 11,02% | |
I-IV kwartał | 10,65% | 10,89% |
2020 | 2021 | 2022 | |
---|---|---|---|
I kwartał | 13,81% | 14,77% | 14,40% |
I-II kwartał | 14,73% | 14,77% | |
I-III kwartał | 15,04% | 14,76% | |
I-IV kwartał | 15,01% | 14,61% |
UDZIAŁY PRZEWOŹNIKÓW
przewoźnik | I kwartał 2022 | I-II kwartał 2022 | I-III kwartał 2022 | I-IV kwartał 2022 |
---|---|---|---|---|
Alza Cargo | 1,64% | |||
Captrain Polska | 6,23% | |||
CD Cargo Poland | 0,58% | |||
CTL Logistics | 2,81% | |||
DB Cargo | 14,92% | |||
Ecco Rail | 7,13% | |||
Eurasian Railway Carrier | 5,24% | |||
Eurotrans | 2,44% | |||
Freightliner | 0,23% | |||
IRT | 0,21% | |||
Lotos Kolej | 3,08% | |||
LTE Polska | 4,53% | |||
Metrans (Polonia) | 5,28% | |||
PCC Intermodal | 12,21% | |||
PKP Cargo | 29,69% | |||
PKP LHS | 1,97% | |||
Pol-Miedź | 0,10% | |||
Rail Cargo Carrier Poland | 0,36% | |||
Rail Polska | 0,59% | |||
Silva LS | 0,78% |
przewoźnik | I kwartał 2022 | I-II kwartał 2022 | I-III kwartał 2022 | I-IV kwartał 2022 |
---|---|---|---|---|
Alza Cargo | 2,17% | |||
Captrain Polska | 6,17% | |||
CD Cargo Poland | 0,38% | |||
CTL Logistics | 3,25% | |||
DB Cargo | 14,82% | |||
Ecco Rail | 7,77% | |||
Eurasian Railway Carrier | 0,15% | |||
Eurotrans | 0,12% | |||
Freightliner | 0,48% | |||
IRT | 0,01% | |||
Lotos Kolej | 4,75% | |||
LTE Polska | 3,66% | |||
Metrans (Polonia) | 3,59% | |||
PCC Intermodal | 13,77% | |||
PKP Cargo | 35,51% | |||
PKP LHS | 1,28% | |||
Pol-Miedź | 0,08% | |||
Rail Cargo Carrier Poland | 0,17% | |||
Rail Polska | 0,38% | |||
Silva LS | 1,48% |
DANE ROCZNE 2012-2021
rok | liczba jednostek (sztuk) | liczba TEU | masa (tys. ton) | praca przewozowa (tys. tono-km) |
---|---|---|---|---|
2012 | 644 568 | 1 046 982 | 8 055,83 | 3 044 869,16 |
2013 | 689 276 | 1 123 361 | 8 633,26 | 3 066 986,39 |
2014 | 699 594 | 1 114 174 | 9 610,29 | 3 401 655,37 |
2015 | 745 341 | 1 151 754 | 10 386,39 | 3 718 045,35 |
2016 | 983 488 | 1 470 382 | 13 428,68 | 4 695 934,92 |
2017 | 1 102 126 | 1 691 899 | 15 080,53 | 5 571 306,81 |
2018 | 1 295 809 | 1 933 159 | 17 703,30 | 6 436 431,30 |
2019 | 1 394 061 | 2 137 122 | 19 509,49 | 7 069 382,86 |
2020 | 1 663 332 | 2 672 287 | 23 776,87 | 7 838 546,99 |
2021 | 1 777 549 | 2 919 818 | 26 530,24 | 8 181 085,68 |
DANE - PLIKI 2012-2022
parametry | plik do pobrania | |||
---|---|---|---|---|
liczba jednostek |
załącznik Excel |
|||
TEU | ||||
masa | ||||
praca przewozowa |